وکیل اصفهان

وکیل در اصفهان - وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

وکیل اصفهان

وکیل در اصفهان - وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

مشاوره رایگان با وکیل اصفهان

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

مشاوره رایگان با وکیل اصفهان

وکیل کیفری مشاوره رایگان با وکیل

وکیل کیفری یک وکیلی است که در زمینه دعاوی کیفری تخصص دارد و می‌تواند به نیابت از موکل در مراحل مختلف پرونده کیفری شرکت کند. وکیل کیفری باید دارای تجربه کافی در امور کیفری و آشنایی کامل با قوانین دعاوی کیفری مانند تغییر کاربری باشد.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)

وظایف وکیل کیفری عبارتند از:

نمایندگی از موکل در دادگاه‌های کیفری

مشاوره حقوقی وکیل کیفری به موکل در مورد مسائل مربوط به پرونده کیفری

تدوین دفاعیه و پاسخ به ادعاهای مخالف در دادگاه

حضور در جلسات دادگاه و دفاع از موکل در مراحل مختلف پرونده.

ارائه مدارک و شواهد مورد نیاز در دادگاه

برای انتخاب بهترین مشاوره رایگان با وکیل کیفری، می‌توانید به سوابق و تجربیات وکلا در زمینه دعاوی کیفری و همچنین صفات و ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها توجه کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های حقوقی وکلا را مقایسه کرده و با انتخاب بهترین وکیل کیفری، به راحتی به حل و فصل مسائل کیفری خود بپردازید.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)

وکیل طلاق مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

وکیل طلاق وکیلی است است که در زمینه دعاوی و حقوق خانواده تخصص دارد و می‌تواند در مراحل مختلف یک پرونده طلاق به شما کمک کند. این وکیل با آشنایی به مراحل طلاق و انواع طلاق و نیز تسلط بر مراحل دادرسی می‌تواند فرایند طلاق را سرعت ببخشد.

برخی از ویژگی‌های یک وکیل طلاق خوب عبارتند از:

  1. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است.در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد. که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)
  2. از آنجایی که تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می باشد. لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است. در حین دادرسی پیش آید و شانس برنده شدن موکل را به وی گوشزد نماید. و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می باشد. بنابراین ویژگی بعدی یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.
  3. وظیفه بعدی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان آن است. که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد. نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه های رسیدگی غیر ضروری نماید.
  4. وکیل دادگستری باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است. برای راهنمایی قاضی استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها استفاده می کنند.
  5. یک وکیل خوب دادگستری باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد. در واقع وکیل دادگستری خوب نه تنها نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن خود با قاضی رفتار نماید بلکه نباید به واسطه درجه علمی و اطلاعاتی که دارد.نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید؛ بلکه وکیل خوب باید با رفتار و شأن خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد.احترام بیشتری را جذب خواهد نمود.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)
  6. وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد. تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

 

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴ تماس حاصل فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۳۱
mehdi alijani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی