وکیل اصفهان

وکیل در اصفهان - وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

وکیل اصفهان

وکیل در اصفهان - وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

مشاوره رایگان با وکیل اصفهان

وکیل کیفری مشاوره رایگان با وکیل

وکیل کیفری یک وکیلی است که در زمینه دعاوی کیفری تخصص دارد و می‌تواند به نیابت از موکل در مراحل مختلف پرونده کیفری شرکت کند. وکیل کیفری باید دارای تجربه کافی در امور کیفری و آشنایی کامل با قوانین دعاوی کیفری مانند تغییر کاربری باشد.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)

وظایف وکیل کیفری عبارتند از:

نمایندگی از موکل در دادگاه‌های کیفری

مشاوره حقوقی وکیل کیفری به موکل در مورد مسائل مربوط به پرونده کیفری

تدوین دفاعیه و پاسخ به ادعاهای مخالف در دادگاه

حضور در جلسات دادگاه و دفاع از موکل در مراحل مختلف پرونده.

ارائه مدارک و شواهد مورد نیاز در دادگاه

برای انتخاب بهترین مشاوره رایگان با وکیل کیفری، می‌توانید به سوابق و تجربیات وکلا در زمینه دعاوی کیفری و همچنین صفات و ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها توجه کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های حقوقی وکلا را مقایسه کرده و با انتخاب بهترین وکیل کیفری، به راحتی به حل و فصل مسائل کیفری خود بپردازید.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)

وکیل طلاق مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

وکیل طلاق وکیلی است است که در زمینه دعاوی و حقوق خانواده تخصص دارد و می‌تواند در مراحل مختلف یک پرونده طلاق به شما کمک کند. این وکیل با آشنایی به مراحل طلاق و انواع طلاق و نیز تسلط بر مراحل دادرسی می‌تواند فرایند طلاق را سرعت ببخشد.

برخی از ویژگی‌های یک وکیل طلاق خوب عبارتند از:

  1. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است.در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد. که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)
  2. از آنجایی که تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می باشد. لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است. در حین دادرسی پیش آید و شانس برنده شدن موکل را به وی گوشزد نماید. و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می باشد. بنابراین ویژگی بعدی یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.
  3. وظیفه بعدی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان آن است. که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد. نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه های رسیدگی غیر ضروری نماید.
  4. وکیل دادگستری باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است. برای راهنمایی قاضی استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها استفاده می کنند.
  5. یک وکیل خوب دادگستری باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد. در واقع وکیل دادگستری خوب نه تنها نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن خود با قاضی رفتار نماید بلکه نباید به واسطه درجه علمی و اطلاعاتی که دارد.نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید؛ بلکه وکیل خوب باید با رفتار و شأن خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد.احترام بیشتری را جذب خواهد نمود.(مشاوره حقوقی رایگان با وکیل)
  6. وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد. تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

 

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴ تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۱۲
mehdi alijani

وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

یکی از عواملی مهمی که در انتخاب و تحقیق درباره وکیل مناسب حائز اهمیت است.توجه به پروانه و مجور وکالت وکیل مورد نظر است. از آنجایی که وکلای پایه یک توانایی وکالت در تمامی حوزه ها را دارند بهتر است. که از تجربیات آنان استفاده کنید.

وکیل اصفهان به دلایل زیر بهترین انتخاب هستند:

۱- بر قوانین و مقررات کاملا مسلط هستند. و از این جهت می توانند درباره پرونده های حقوقی افراد را به خوبی یاری دهند.

۲-وکلای پایه یک دادگستری می توانند. در تمامی انواع دعاوی وکالت کنند که این موضوع برای افرادی که درگیر چند موضوع حقوقی است حائز اهمیت است.(وکیل پایه یک دادگستری اصفهان)

۳- پرونده های بیشتری به آنان ارجاع می شود. و از این جهت دارای تجربه کافی هستند.

وکیل ملکی اصفهان

همواره مسائل ملکی از موضوعات اصلی دعاوی حقوقی بوده است. در بسیاری از این موارد امکان حل مسائل توسط خریداران و فروشندگان و افراد ذینفع وجود ندارد. به همین دلیل برای حل دعوا به یک وکیل ملکی مراجعه می کنند. تا با استفاده از راه حل های قانونی و مناسب اقدام مناسب را به عمل آورد.

وکیل خانواده اصفهان

متاسفانه در بسیاری از موارد در کانون خانواده مشکلاتی به وجود می آید. که توسط زوجین و اطرافیان قابل حل نیست و می بایست برای حل آن به وکلا مراجعه کنند. وکیل خانواده با احاطه ای که بر قوانین موجود دارد.زوجین را در خصوص مشکلات پیش آمده یاری می کند.

مشکلات خانوادگی ممکن است. در مسائل مختلفی از جمله طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و … رخ دهد. در هر کدام از موارد مسائل و قوانینی وجود دارد. که با بهره گیری از آن ها و کمک وکیل اصفهان می توان مشکلات موجود را حل کرد.

وکیل کیفری در اصفهان

دعاوی کیفری شامل دعاوی هستند. که شامل جرائم و مجازات هستند. از آنجایی که در دعاوی کیفری افراد ملزم به گرفتن وکیل هستند .باید در انتخاب وکیل دقت بیشتری را به کار بست. این موضوع از جهت متهم کردن و تبرئه نمودن افراد بسیار اهمیت می یابد. جرائم کیفری شامل موارد زیر می شوند: قتل، جعل، توهین، سرقت، تهدید، کلاهبرداری، خیانت در امانت (چک و سفته)، روابط نامشروع، ایراد ضرب عمدی.

 

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

 

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴ تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۱۱
mehdi alijani


وکیل خوب در اصفهان

راهنمای انتخاب وکیل مناسب

انتخاب وکیل مناسب در اصفهان، با توجه به تعدد وکلا و تنوع تخصص ها، می تواند چالش برانگیز باشد. در این متن ۲۰۰ کلمه ای، به نکاتی کلیدی در انتخاب وکیل خوب در اصفهان اشاره می کنیم:

۱. تخصص :

اولین قدم، تعیین تخصص مورد نیاز شماست. وکلا در زمینه های مختلفی مانند خانواده، ملکی، کیفری، حقوق تجارت و... تخصص دارند. انتخاب وکیلی که در زمینه مورد نظر شما تجربه و تخصص کافی داشته باشد، شانس موفقیت شما در پرونده را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

۲. تجربه :

علاوه بر تخصص، سابقه و تجربه وکیل نیز حائز اهمیت است. وکیلی که تجربه کافی در زمینه حل و فصل پرونده های مشابه داشته باشد، با چالش ها و راه حل های آن ها آشناست و می تواند بهترین استراتژی را برای دفاع از حقوق شما اتخاذ کند.

۳. شهرت و اعتبار :

می توانید از طریق جستجو در اینترنت، نظرات و تجارب موکلین قبلی وکیل را مطالعه کنید. همچنین می توانید از کانون وکلای دادگستری مرکز اصفهان استعلام صحت پروانه وکیل و سوابق انضباطی ایشان را بگیرید.

۴. تعهد و صداقت :

یک وکیل خوب، متعهد به دفاع از حقوق موکل خود با تمام توان و در چارچوب قانون است. وکیلی که با شما صادق باشد و واقعیت های پرونده را به طور شفاف بیان کند، قابل اعتمادتر است.

۵. دستمزد :

قبل از انتخاب وکیل، در مورد نحوه محاسبه دستمزد و هزینه های وکالت به توافق شفاف برسید. وکلای مختلف روش های متفاوتی برای دریافت دستمزد دارند، مانند دریافت حق الوکاله ثابت، درصدی از مبلغ مورد مطالبه یا توافق ساعتی.

۶. ارتباطات و دسترسی :

انتخاب وکیلی که به طور منظم با شما در ارتباط باشد و به سوالات شما پاسخ دهد، بسیار مهم است. همچنین وکیل باید در مواقع ضروری به راحتی قابل دسترسی باشد.

۷. مشاوره :

قبل از عقد قرارداد وکالت، از وکیل مورد نظر خود تقاضای مشاوره کنید. در این جلسه می توانید شرح مختصری از پرونده خود را ارائه دهید و از وکیل در مورد روند رسیدگی به پرونده، شانس موفقیت و هزینه های احتمالی سوال کنید.

 

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

 

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴ تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۱۰
mehdi alijani


وکیل کیفری در اصفهان

دعاوی کیفری به چه نوع دعاوی گفته می شود؟

وکیل کیفری در اصفهان : دعاوی کیفری همانگونه که از نام آن پیداست. ،دعاوی است که مستلزم صدور کیفر(مجازات) برای مرتکب آن می باشد. اعم از اینکه به حکم قانون مجازات تعیین شده ، جزای نقدی، حبس یا شلاق و پرداخت دیه و … باشد. دعاوی کیفری شامل دعاویی است که به دلیل انجام یک جرم یا تخلف از قانون، در برابر دادگاه مطرح می‌شود. به عنوان مثال، جرایم مانند قتل، سرقت، تجاوز و … از جمله‌ی دعاوی کیفری هستند.

لذا در هر مورد که مجازاتی برای عمل (فعل)، ترک عمل(ترک فعل) و یا رفتاری  از منظر قانونی تعیین شده باشد . با یک دعوای کیفری روبرو هستیم. هر دعوای کیفری دارای دو جنبه است که یک جنبه آن مربوط به حقوق شاکی یا مدعی خصوصی  است. (حق خصوصی) که به واسطه عمل مجرمانه ،تضییع گردیده است. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری - حقوقی یا حقیقی - به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل مدافع به شخصی گفته می‌شود که برای انجام کاری از طرف فرد حقیقی و یا حقوقی، مامور شود و بعد از عقد قرار دارد نماینده آن شخص می‌شود.

 

رسیدگی به دعاوی کیفری چگونه است؟

رسیدگی اولیه به دعاوی و شکایت کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم صورت میپذیرد. وفق ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۹۲/۱۲/۴ به منظور کشف جرم، تعقیب متهم، انجام تحقیقات، حفظ حقوق عمومی و اقامه دعوای لازم. در این مورد، اجرای احکام کیفری انجام امور حسبی و سایر وظایف قانونی، در حوزه قضایی هر شهرستان و در معیت دادگاه‌های آن حوزه، دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین در معیت دادگاه‌های نظامی استان، دادسرای نظامی تشکیل می‌شود.

با تصویب قانون آیین دادرسی کیفری، دادگاه های جزایی به پنج دسته دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو. و دادگاه انقلاب و دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی تقسیم بندی شده اند که هر یک از این دادگاه ها به جرایم خاص مربوطه که در قانون به آنها تصرح شده رسیدگی می نمایند. به جهت گستردگی مطالب از پرداختن به آنها خودداری میگردد.


مشاوره رایگان با وکیل اصفهان

 

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۰۹
mehdi alijani


وکیل خانواده در اصفهان

خصوصیات وکیل خانواده در اصفهان

وکیل خانواده در اصفهان به هنگام اختلافات خانوادگی می تواند نقش موثری داشته باشد. در مرحله ی اول وکیل خانواده در اصفهان پرونده را تمام و کمال بررسی می کند. سپس با بررسی تمامی جوانب و تبادل نظر با وکلای برجسته و با تجربه پیشرفت و موفقیت پرونده را بررسی خواهد کرد.چنانچه به هر دلیلی درصد موفقیت پرونده کم باشد موکل را در جریان امور پرونده می گزارد. و پذیرش پرونده را رد خواهد کرد. طرح دعاوی متعدد در دادگاه خانواده برای دریافت حق الوکاله بیشتر بدور از اخلاق و خلاف شان سوگند وکالت است.  

یک وکیل خانواده در اصفهان خوب در ابتدای وکالت سعی در صلح و سازش بین زوجین دارد. و چنانچه امکان سازش نباشد به طرح دعوا اقدام می کند. و سعی دارد تا با مشاوره حساب شده و دقیق در زمان کم پرونده را به نتیجه مطلوب برساند. با انتخاب بهترین وکیل خانواده در اصفهان می توانید از پیشرفت و موفقیت پرونده مطمئن شوید.

 

مزایای طلاق از سوی زن توسط وکیل

۱- در صورتی که شرایط خانوادگی یکی از ۱۲ مورد را در بگیرد می تواند روند رسیدگی را تسریع بخشد.

۲- حضور زن در دادگاه الزامی نیست.

۳- نیازی به حضور زن در جلسات داوری نیست.

۴- وکیل خانواده در اصفهان قادر است تا تمام حق و حقوق زن را در غیاب او بگیرد.

۵- حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور زن در دادگاه نیز امکان پذیر است.

مزایای طلاق از سوی مرد توسط وکیل

۱-مدت زمان تخمینی با داشتن شرایط مناسب حدودا ۵ ماه است.

۲- حضور مرد در دادگاه الزامی نیست.

۳- نیازی به حضور مرد در جلسات داوری نیست.

۴- وکیل خانواده در اصفهان قادر است تا نسبت به رسیدگی به تمام حقوق وی اقدام کند.

۵- حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور مرد در دادگاه نیز امکان پذیر است.

 

آشنایی با وکیل خانواده اصفهان

وکیل خانواده، متخصصی در امور حقوقی خانواده است و در زمینه‌های طلاق، مهریه، حضانت، نفقه و… به شما یاری می‌رساند. انتخاب وکیل مناسب در اصفهان ضروری است. وکیل شما باید مجرب، آگاه به قوانین و آشنا با رویه‌های دادگاه‌ها باشد. برای انتخاب وکیل می‌توانید از دوستان، اینترنت، کانون وکلای دادگستری یا ملاقات با وکلا کمک بگیرید. پس از انتخاب وکیل، مدارک خود را ارائه و صادق باشید. وکیل شما وظیفه‌ی دفاع از حقوق شما را دارد. وظایف وکیل شامل مشاوره، تنظیم اوراق، پیگیری پرونده، حضور در جلسات و… است. انتخاب وکیل مجرب به شما در رسیدن به نتیجه مطلوب در دعاوی خانوادگی کمک می‌کند.

زمان مراجعه به وکیل خانواده در اصفهان :

  • قصد طلاق دارید.
  • در خصوص حضانت فرزندتان اختلاف دارید.
  • خواهان مطالبه مهریه یا نفقه هستید.
  • با همسرتان در خصوص مسائل مالی اختلاف دارید.
  • مورد خشونت خانگی قرار گرفته‌اید.

در هر یک از این موارد یا زمانی که در خصوص مسائل حقوقی خانواده با مشکل یا سوالی مواجه هستید، می‌توانید با وکیل خانواده در اصفهان مشورت کنید. مشورت با وکیل در مراحل اولیه می‌تواند از بروز مشکلات و چالش‌های حقوقی در آینده جلوگیری کند.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۰۸
mehdi alijani


وکیل اموال در اصفهان

اهمیت وکیل اموال در دعاوی ملکی

همان طور که در بالاتر نیز به این موضوع اشاره کردیم وکیل اموال و مالکیت از وکیل‌های متخصص در طرح‌های دعاوی و امور ملکی به شمار می‌روند. دعاوی املاک با استفاده از این وکلا در دادگاه‌های اصفهان با طرح دعوا شروع و رسیدگی خواهند شد. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های وکیل اموال و مالکیت در اصفهان می‌توان به راهنمایی کامل در خصوص طرح دعوا، مشاوره حقوقی به صورت کامل، همراهی در طی تمامی مراحل رسیدگی به پرونده و... اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید لازمه برد در هر نوع پرونده حقوقی داشتن و همراهی وکیل متخصص و حرفه‌ای در حوزه مربوطه می‌باشد.

 

انواع مالکیت اموال

 مال را می‌توان به دو دسته‌ی مادی و یا غیر مادی تقسیم کرد. اموال مادی اعم از ملک، ماشین و تمامی اشیای فیزیکی هستند. نوع دیگری از تقسیم بندی برای مال در این حوزه وجود دارد. در حقیقت حق مالکیت بر اموال گاهی به صورت مستقیم اعمال می‌شود. به عنوان مثال هنگامی که شما مالک یک آپارتمان باشید و سند مالکیت داشته باشید. گاهی نیز این حق مالکیت به صورت غیر مستقیم اعمال می‌شود. به عنوان مثال حقی که شما برای یک طلب دارید. با این حال در صورتی که یک شخص به شما بدهکار باشد شما برای وصول وجه به اندازه طلبی که دارید حق بر اموال او با توجه به شرایط قانونی را می‌توانید پیش بگیرید. با توجه به گفته‌های وکیل اموال و مالکیت در اصفهان حق مالکیت بر اساس قانون به ۲ دسته کلی زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • مالکیت بر عین
  • مالکیت بر منافع

 

ویژگی بهترین وکیل اموال در دعاوی مختلف

حال برای آن که شما بتوانید راحت‌تر وکیل اموال و ملک خود را انتخاب کنید برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک وکیل حرفه‌ای را برای شما بیان خواهیم کرد. یکی از اصلی‌ترین این ویژگی‌ها برای مدیریت کردن مسائل حقوقی تخصص در امور ملکی می‌باشد. یک وکیل اموال و مالکیت در اصفهان باید دارای تجربه حقوقی و اجتماعی کامل باشد تا بتواند در خصوص پرونده رسیدگی‌های لازمه را انجام دهد. هر چه تجربه وکیل شما بالاتر باشد بدون شک دفاع شما دقیق‌تر و کامل‌تر خواهد و شانس برنده شما در دادگاه نیز به همان میزان افزایش خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های وکیل اموال و مالکیت در اصفهان می‌توان به انتخاب بهترین، کوتاه‌ترین، کم‌هزینه‌ترین راه برای برنده شدن پرونده اشاره کرد. وکیلی که شما انتخاب کرده‌اید باید با تمامی روندهای دادگاه مناطق اصفهان آشنایی داشته باشد. یکی از ارکان مهم در این حوزه آشنایی با کارمندان، قضات دادگاه و رویه حوزه قضایی می‌باشد. آخرین ویژگی یک وکیل ملکی موفق در حوزه اموال و ملک علاوه بر دانش حقوقی و تجربه، آشنایی کامل با محل رسیدگی به پرونده حقوقی و داشتن آگاهی در خصوص نحوه دادخواست و کیفیت دادخواست است.

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

 

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  ۰۹۱۳۷۱۴۷۳۱۴ تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۵۹
mehdi alijani

وکیل ملکی در اصفهان کیست؟

وکیل ملکی در اصفهان : آشنایی به مباحث ملکی آنجایی اهمیت بسزایی پیدا کرد که با تدوین اولین قوانین در این حوزه که همه روزه به تعداد آن نیز اضافه می شود و همچنین پیچیدگی های حقوقی این مباحث و ارزش ریالی اموال غیرمنقول، همگی باعث شد تا اشخاص به اهمیت مراجعه به افراد صاحب علم و فن لازم حقوقی، جهت پیگیری مشکلات ملکی خود بیش از پیش پی برده و به وکیل ملکی در اصفهان که صاحب نظر ترین شخص در حوزه دعاوی مربوط به املاک و اموال غیرمنقول است و تخصص لازم را دارد مراجعه کرده تا اقدام به رفع مشکل کنند بهترین وکیل ملکی در اصفهان آماده مشاوره حقوقی در زمینه معاملات اموال غیر منقول و رفع مسائل حقوقی آن می باشد.

 

دعاوی ملکی چیست؟

به مجموعه ای از دعاوی که موضوع آن، ارتباط اشخاص با اموال غیر منقول است، گفته می شود که هر روز نیز به تعداد این دعاوی و پیچیدگی های آن اضافه می گردد و همین موضوع اهمیت خدمات حقوقی بهترین وکیل خوب در اصفهان را نمایان می کند.

 

بهتری وکیل ملکی در اصفهان

وکیل ملکی در اصفهان در واقع به وکیلی گفته می شود که با اخذ وکیل پایه یک دادگستری شهر اصفهان، حائز شرایط قبول دعاوی از جمله دعاوی ملکی در شهر اصفهان شده و مجوز فعالیت در اصفهان را دریافت کرده است امری که مستلزم احراز شرایط علمی لازم، توسط کانون وکیل دادگستری اصفهان می باشد. البته لازم به ذکر هست همین که وکیلی موفق به اخذ پروانه وکالت می شود می تواند در همه جای کشور نسبت به گرفتن وکالت و اقدام برای وکالت اقدام نماید و مختص به همان استان نمی باشد ولی باید مرکز فعالیتش در شهرستان محل نوشته شده در پروانه وکالتش باشد.

در واقع اشخاصی که قصد اقامه دعاوی ملکی در شهر اصفهان را دارند با مراجعه به بهترین وکیل ملکی در اصفهان که پروانه وکالت در شهر اصفهان را اخذ کرده است، می توانند از خدمات تخصصی تری بهره ببرند که در این مقاله به گوشه ای از آن خواهیم پرداخت.

چطور یک خرید ملک بدون مشکل انجام بدهیم

 

گستره دعاوی ملکی

لازم به ذکر است که دعاوی ملکی در پاره ای از موارد حقوقی و در مواردی کیفری است

از جمله دعاوی حقوقی رایج در زمینه ملکی می توان به دعاوی تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار شهرداری، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، تخیله محل استیجاری، سرقفلی، وکیل خلع ید از ملک، تقسیم و افراز املاک مشاعی، قرارداد مشارکت در ساخت، اختلافات مربوط به پیش فروش آپارتمان تصرف عدوانی، ممانعت از حق، مزاحمت، اجرت المثل ایام تصرف، الزام به تحویل ملک، فسخ مبایعه نامه، اقاله قرارداد خرید و فروش ملک، دستور فروش ملک مشاع، وکیل الزام به تنظیم سند رسمی صلح سرقفلی، تسلیم مبیع معامله غیرمنقول، تجوز انتقال منافع به غیر، ابطال سند رسمی، ابطال مبایعه نامه، اثبات مالکیت، مطالبه ثمن معامله، استرداد ثمن معامله، تائید فسخ قرارداد، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، ابطال اجاره نامه، اثبات حق ارتفاق، اثبات حق انتفاع، الزام به انجام تعمیرات اساسی عین مستاجره، الزام به فک رهن، اثبات وقفیت، تعدیل اجاره بها، تائید انفساخ قرارداد، درخواست صدور حکم تولیت، مطالبه اجور معوقه، مطالبه خسارات مربوط به اموال غیرمنقول، ابطال اجرائیه ثبتی، ابطال مزایده و غیره اشاره کرد، همانطور که ملاحظه می کنید کثرت دعاوی حقوقی ملکی نیازمند بهره گیری از خدمات حقوقی بهترین وکیل ملکی در اصفهان است تا موفقیت دراین زمینه تضمین گردد.

در ادامه به نمونه ای از دعاوی کیفری مطرح در دادگستری می پردازیم که بیشترین آمار مراجعین را به خود اختصاص داده است که می توان به دعاوی فروش مال غیر، معامله معارض، معرفی ملک دیگری به عنوان ملک خود، تخریب عمدی، جعل سند، دعاوی سه گانه تصرف عدوانی مزاحمت و ممانعت از حق که استثنائا قابلیت طرح در دادگاه حقوقی را نیز دارد اشاره کرد که همه این دعاوی در حوزه تخصصی و فعالیت وکیل ملکی در اصفهان قرار دارد و لازمه وکیل متخصص امور ملکی اصفهان این است که اشراف کافی و جامع به تمامی دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به حوزه اموال غیرمنقول داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۵۷
mehdi alijani

دعاوی کیفری به چه نوع دعاوی گفته می شود؟

وکیل کیفری در اصفهان : دعاوی کیفری همانگونه که از نام آن پیداست. ،دعاوی است که مستلزم صدور کیفر(مجازات) برای مرتکب آن می باشد. اعم از اینکه به حکم قانون مجازات تعیین شده ، جزای نقدی، حبس یا شلاق و پرداخت دیه و … باشد. دعاوی کیفری شامل دعاویی است که به دلیل انجام یک جرم یا تخلف از قانون، در برابر دادگاه مطرح می‌شود. به عنوان مثال، جرایم مانند قتل، سرقت، تجاوز و … از جمله‌ی دعاوی کیفری هستند.

لذا در هر مورد که مجازاتی برای عمل (فعل)، ترک عمل(ترک فعل) و یا رفتاری  از منظر قانونی تعیین شده باشد . با یک دعوای کیفری روبرو هستیم. هر دعوای کیفری دارای دو جنبه است که یک جنبه آن مربوط به حقوق شاکی یا مدعی خصوصی  است. (حق خصوصی) که به واسطه عمل مجرمانه ،تضییع گردیده است. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری - حقوقی یا حقیقی - به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل مدافع به شخصی گفته می‌شود که برای انجام کاری از طرف فرد حقیقی و یا حقوقی، مامور شود و بعد از عقد قرار دارد نماینده آن شخص می‌شود.

 

رسیدگی به دعاوی کیفری چگونه است؟

رسیدگی اولیه به دعاوی و شکایت کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم صورت میپذیرد. وفق ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۹۲/۱۲/۴ به منظور کشف جرم، تعقیب متهم، انجام تحقیقات، حفظ حقوق عمومی و اقامه دعوای لازم. در این مورد، اجرای احکام کیفری انجام امور حسبی و سایر وظایف قانونی، در حوزه قضایی هر شهرستان و در معیت دادگاه‌های آن حوزه، دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین در معیت دادگاه‌های نظامی استان، دادسرای نظامی تشکیل می‌شود.

با تصویب قانون آیین دادرسی کیفری، دادگاه های جزایی به پنج دسته دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو. و دادگاه انقلاب و دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی تقسیم بندی شده اند که هر یک از این دادگاه ها به جرایم خاص مربوطه که در قانون به آنها تصرح شده رسیدگی می نمایند. به جهت گستردگی مطالب از پرداختن به آنها خودداری میگردد.


مشاوره رایگان با وکیل اصفهان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۰۳ ، ۲۱:۰۲
mehdi alijani